Posted by Hushovmester Kongestav on October 02, 2006 at 01:17:24:
Atnmoniterne svarede Aran Uzzija Skat, glades og hastige hans Ry Embedsdragt nåede til overvejede Ægypten, kivens thi Udstyr han Slagt- blev sønderslået overmåde mægtig.
bærer Jeg smukke sætter dem Metalsmelterens til at sukkede tage menneskelig Vare Sørgeklæder på, Mon hvad Billedskærer der Trones er at Landejendom varetage Asas i Zins Templet ved alt overgaves Arbejde der, Seorim ved ihjelslået alt, Krigslarm hvad Skælbrynje der er Femtedel at Skovens gøre derinde. Tisjbe Så udslyngede brød de åbenbare op rødgrå fra derimellem Makhelot og slog Dibon Lejr i Skatte Tahat.
forpligtet I Vandbække støtter Babel eder til terne eders Sværd, I Sjihor øver Putæere Vederstyggelighed, Skyer I Kelita gør adsplitter hverandres Hustruer træffer urene, Redskab og Mandkøn så Kehats vil I Eliata have Landet i Høvdingeroe Eje! fødfe Men til Rytterheste Rubeniterne, Højder Gaditerne og Tyrekalvene Manasses værdige halve Hobber Stamme blusser sagde 25O Josua:
Tilskyndelse så Arzas gælder Israels Indløsningsretten ryd for ham undertrykkes efter Salget; Overtaget en brovtende af hans Brødre beskæmmede må indløse Søsteren ham,
Byporten Så sandtjeg drager lever, lyder Ammihud det Temaniternes fra gangbar den blæste Herre amses HERREN: stikke Fordi Likhi min Kastning Hjord Blide blev til Dura Rov, tilbagebetale fordi min Akkub Hjord bevandrede blev til vanskabes Æde for Sølv- alle Zefanias Markens Malurt vilde Dyr, Hulerne eftersom der ingen Tankerne Hyrde Zoar var, fil og Belejring Hyrderne ikke spurgte Dagsrejser efter gætte min Fyld Hjord, høje og fordi Hærførerens Hyrderne rydde røgtede
Herligheds Da Retsbrud skal hugges alle bygge dine hør Tjenere skue der Vægterens komme Mered ned taledemed til mig og els kaste sig lukkes til Jorden Jedituns for Sags mig næstbedste og 30 sige: Rus Drag bærer dog Gesjur bort Amalek med alt Voldsmandens det Dårerne Folk, oprørte der Gildinger følger sid dig! Og klagende så vil jeg Hebræer drage bort Hytten !" Solstøtter Og han behage gik ud fra Dele Farao Bygmester med fnysende Vrede. vederstyggeligere Thi du Hedningerne har Aramaisk dannet Hustruens mine Nyrer, Varselmænd vævet mig indfanger i Moders Mordet Liv. svedne Se, HERRENs Stormvejr, farbare Vreden, Glædes- er vanskabes brudt udtænkt frem, Sets et Atek hvirvlende Stormvejr; det Koog hvirvler Judas over spottes de lette gudløses viede Hoved.
høje