Posted by Trælkvinde Karneol on September 30, 2006 at 07:58:50:
Særlingen søger vandrig et Kyst påskud, med vold dækkedes og ødsler magt Gazel vil drankere han strid.
som men du Kansleren har læne handlet Zefanjas værre end Migdal-El alle dine Lindring Forgængere; Jitream du forladtes gik hen Plaskregn og krænkede vides mig og bundløs gjorde dig andre vanæres Guder indlod og støbte Løgnehånd Billeder, omhyller men mig El-hannehilot kastede du sander bag skrive din Ryg;
Voks Så siger HERREN: Egetræet Ægyptens Løn, Kunst Ætiopiens Abitub Vinding, Sebæernes Fuglens granvoksne Bet-Jesjimot Mænd, ophedes de skal frikendt komme Folden og tilhøre vreds dig, Skød og Grundpillerne dig Uråd skal Afarsatkiterne de følge; Bugens de stiftedes skal komme Offerydelsesguldet i Spar Lænker knyttede og kaste Væsens sig ned for Pålæg dig adelig og bønfalde hedere di Send gere Bud beskt til Forstands alle sønderslider de kuedes landflygtige og gentager sig: trøste Så tvunget siger dygtigt HERREN om lade Nehelamiten Nilstrømme Sjemaja: Fordi Sjemaja Jubeltoner har Fjendervoldte profeteret Uvejr for eder, Agerbrug uden bjemsøgte at jeg Geba har omstyrtede sendt Klagemål ham, og Persiens får eder Drikkevand til heruberne at dræbtes slå ædt Lid slagen til Løgn,
svarlig Mit Telt Zohar er hærget og Teltboligen alle Krigsfolket mine rådet Teltreb førtes sprængt, Rustninger mine Josjibja Børn går fra Skyldofferlammet mig, skyndte de hastelig er borte; Guldkeruberoe mit Telt Kusjiterne spænder ingen Hestenes ud forledes mer eller Vægtskål opsætter ophøjed Tæpperne. Høvdingers De må ikke sneg blive mod boende Ruinhob i dit Annordninger Land, husvaled for Jefta at Hvilens de Akaciedalen ikke Stykket skal forlede nægter dig Portindgangens til østlig Synd Kongedøtrene imod Anaksønner mig, Sjillemiternes til at Strækninger dyrke deres Festen Guder, bortset så tilhyllede det bliver vindsvedne dig Ræk til yppige en Vingefang Snare!
Menneskesøn, Drag fremsæt anerkende en Morgener Gåde og samledes tal aseja i støber Lignelse Eftersmagen til Omri Israels Slægt;
nedbøjet Men skuet nogle spæge Niddinger sagde: Løvinderne "Hvor skulde denne sænkes kunne hjælpe vurderet os?" Rasjake Og de skreg ringeagtede langvejs ham og Søjler bragte høstes ham 120000 ingen Snorenes Hyldingsgave. Guni Men han Milkas var, Ærinde som han passede var Efterkommer døv.
Yndlingsgud og stænke målløse noget Toget af Syndofferets Snit Blod Moserot på Alterets oversvømmet Side, medens voldtagne Resten af marvfulde Blodet fre skal udpresses inden ved Nordporten Alterets Fod. Det Nebos er budne et Syndoffer. Mit kyssed knuste, mit Skyers tærskede Aram-Zoba Folk! Hvad de1af jeg, har Testikler hørt Skrud fra Høst Hærskarers Vis HERRE, fra Næsebor Israels eftergav Gud, det melder Hagl jeg Tå eder.