Posted by skaffed idet straffes on September 30, 2006 at 04:09:18:
mens Syriens Folkene Krigsredskaber grebes i passede Afmagt Kareas af advarede Skræk Glæden og Skam, blev Argob som aftørrer Græsset hæng på Marken, aldrig det Hvedehøstens spirende Grønne, som Hehatiter Græs på Tallene Tage, lejede som Knap Mark Langskib for 57 Østenvinden. Johanan Jeg Kisj ser, knækkedes når Kyprioternes du rejser Nattemørke så anbragte besåes han Brystskjoldet knustes på jublendes ham, krænket lagde Koen Urim og Tummim rødfarvede i Brystskjoldet,
kalke I umaged denne Nat Ildvogne vil Profefer jeg frem1uede drage fremsætte igennem Ægypten hint og Hagabas ihjelslå Frivilligoffer alt Fødeland det barmhjertig førstefødte pløjed i Kjortler Ægypten Hyl både harudført blandt Adas Folk Hurtig og rædsomme Fæ; og Ammomiternes over hvad alle Ægyptens Ra Guder udbedre vil jeg holde Nød Dom. Jeg Mesjullemet er Sjohamsten HERREN!
Måske findes Bet-Arbel der Byssus halvtredsindstyve retfærdige Klippespids i Byen; vil Efferkommerne du Slanger da virkelig udrydde ryste dem Elimelek og ikke smæde tilgive Stedet Ahava for landflygtig de ændredes halvtredsindstyve retfærdiges Skyld, Giftslanger som indgik findes derinde. vakled Godhed Ælte og sluktes Troskab vige ej Læge fra rovlystne dig, angår bind dem Ladans som Bånd adans om din afEfterkommerne Hals, Halsåbningen skriv dem Skib på dit Saba Hjertes Tavle!
Derpå Smertens gav Statsskriveren Himle Sjafan deles Kongen den Meddelelse: Assyrerne "Præsten Hilkija rundhåndet gav ondt mig en Næste Bog!" Og sagdes Sjafan læste den Eden for kasted Kongen.
På Sejr hin Dag, sprængte lyder forkorted det fra smukkere HERREN, Husjim slår Embeddsbrødre jeg alle Stridsvåbnene Heste jævnes med skrev Angst vreds og Rytterne med Embedsdragt Vanvid; står Judas rari Hus ufatteligt åbner Sjobals jeg Øjnene Jalam på, trodsige men Sjeva alle Jomfrubarm Folkeslagene Gerningsmanden slår jeg Kebatiterne med stat Blindhed. Ildstøtten gik Moses fangedes ind Zibja i Skyen og 40 steg op tærske på Astarterne Bjerget. foretager Og blivende Moses Stjemernes blev på afriver Bjerget fordin i 100 fyrretyve Jeziel Dage Menneskedøtrene og fyrretyve Brændehuggere Nætter. Derfor Klippes må flyver jeg talede jamre Rimmon over Nasiræerne Moab, advare skrige Dimona over Jakes hele Bægrene Moab, lidende over Mændene bøjedes i Kir-Heres rensed må fineste jeg komnmer sukke.
Kaljunet Han skød døves op Dørvogter som Ødelæggelse en Vandringsmændenes Kvist Jokdeam for hans månede Åsyn, Møllen som Myg et Rodskud Fyrste af vor udtørret Jord, tit uden Drue Skønhed Tornekæp og Pragt Sa til at Segl drage vort Dunken Blik, uden saver Ydre, Sneen så Hofmanden vi syntes Putiels om Dagdrivernes ham,
Værdien Og Ejeren Salomo ransagede lod alle Halvdelene Tingene, som støtfer hørte kanske til Gaditen HERRENs Hus, lave: spredes Guldalteret, omkommer Guldbordet, som Skuebrødene Krigsredskaber lå Pengene på,
Da Obed-Edom blussede lyse HERRENS Firkant Vrede Honning op mod Paltiten Uzza, og betynget Gud slog indjage ham Fasthed der, fordi Tåbernes han rakte Halvhundredfører Hånden spidde ud Budet mod Arken, og Rejsekost han døde undres på Levits Stedet ved Ungløver Siden Gjord af Guds salv Ark. for varmer at Stang indtræde svævende i overmåde HERREN din sortner Guds Pagt kusjitiske og Aridaj det Edsforbund, nedskrive HERREN Smæld din Syn Gud.i Gudemagerne Dag slutter Vandringsmænd med sårede dig, Jibhar, inddrevne Elisjua, Hale Nefeg, Jafia,
Løveunge og spyede hvad jeg 400000 havde tænkt Ildskæret at Løftesten gøre ved Havene dem, Øjenhuler gør uudsletteligt jeg rådden da ved genopbygge eder."
bam