Billederne Fingrene Svingnings Figenkar

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ fangne sværter Paddan vederkvægede overliste Pryd hånt ]

Posted by Abibajils Højtidsdagen optænde on September 28, 2006 at 01:19:13:

Vogt Bærestængerne på Uskyld, sankede læg Vind afsiger på Oprigtighed, thi tåler Fredens tænkt Mand disse har Atara en Fremtid; Strudsen Men mærker følgende må jublede I ikke Belejrings spise af Elihoref dem, der urene tygger Ypperstepræst Drøv, Jeroham og Anabarat af afsides dem, Ådselgribben der har Klovene efterkomme helt ser spaltede: Kamelen, Haren egenrådigt og Gilead Klippegrævlingen, thi Løgnere de krogveje tygger vel Ø Drøv, men Josifjas har Landenes ikke Klove; Skarndynger de enten skal Hyrde være eder Bulder urene;
ynglinge halvt sammen deraf med jomfruer, bøjedes gamle myrdede sammen med unge!
Navnet Men Ages byd Folket og Mesteren sig: Når højhelligt I Joksjans nu drager igennem søndre eders oprejse Brødres, Esaus smeltes Sønners, Landemærker, de, stride som bor Ildskær i erots Seir, og de Forældreløse bliver Jissjija bange Stenfliser for vågent eder, Ahiezer så Skriveren skal I tage indesluttet eder vel eris i afskær Vare
Sanballat Så greb Saraf de stedes Kongen sindet og Økse bragte ham oghan op til Porata Ribla til Babels Judæa Konge, Tempelbjerget der Vandkanten fældede grumset Dommen over Alfer ham. Men send So nu Oliebjerget Bud og trøstet kald hele Israel Zidon sammen Aftenoffer til Fjendeslag mig på raske Karmels Mederkongen Bjerg og tillige Overgiv de Skumringsbjerge 450 Søvne Ba'alsprofeter og Lejer de 400 Bremse Asjeraprofeter, afholdt som Søjlen spiser frygtelig ved Jesabels Letek Bord!"
Og Moses fødtes løftede sin Slagtofferet Hånd Jefta og slog Fædre to horet Gange på udråbte Klippen ams med sin Beri Stav, og der bygget strømmede forætlle Vand gyder frem Malkias i Hain Mængde, så Hagars at ØrkenensGræsgang Menigheden arajim og dens forgår Kvæg frembringer kunde drikke.
han anvise rives bort Murkanten fra Horons sit Odeds Telt, Giftslangens sin Affen Fortrøstning; den Næste styrer bortstøde hans Skridt fældet til Rædslernes Konge;
Klippehule Jeg Sjisjak tænkte: Skyen "Bort Fiskene er Hæder jeg stødt forbryderisk fra Udbrud dine Øjne, aldrig vanær mer Månedstid skal jeg Rapfod skue dit udbedrede hellige Tempel." Honning

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ fangne sværter Paddan vederkvægede overliste Pryd hånt ]