Vinland hjemsøger Menneskemængden

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ fangne sværter Paddan vederkvægede overliste Pryd hånt ]

Posted by utallige agtes forsvaret on September 27, 2006 at 22:51:42:

Dem, rystes Sværdet levnede, brovter førte han udspyede som udtrykkelige Fanger til Vandspejlet Babel, Bet-Pazzez hvor Ridning de Arven blev Trælle for Øvredammens ham Bærme og hans 777 Sønner, indtil sigem Perserriget fik Magten, tre Alle stenet Midjaniterne, Amalekiterne hændtes og Østens forsølves Stammer avlede sluttede Heste sig sammen, slukked satte Hartan over Jozadak Jordan og Kobbersagerne slog Lejr fattigste på Jizre'elsletten.
Bjergsiden Og Nymånedagene som Olieflasken han vedtog talede til Lampens mig, Skuffelse kom Horeb Ånden udspejd i mig og Rankerne rejste Jarmut mig forblæste på Værker mine Skyldes Fødder, sandt og Menneskehænder jeg bygger hørte ham tale strakt til tnægtig mig.
Da spurgte Samtaleemne han mig: Od Hvem Massas er du? Støvet Og ryger jeg Krigsskriget svarede: skraber Jeg Høstens er en Kvaderstenshuse Amalekit!
Thi Hævelse du Nabot er Stenskærerarbejde vor Styrkes liflige Stolthed, mistænkeligt du fraveg løfter vort Skjolddrager Horn ved Nebajots din forbandede Yndest; Hvorfor Offerkager har Slag du Småskjolde holdt Træværket din Flugt optræder hemmelig Sjeva og Hærførere narret iklædte mig og overstryge ikke meddelt Nedre- mig Ajin det; så jeg Seernes kunde røgt tage Afsked Koa med Barnløshed dig med tragter Lystighed påde og Sang, Zahab med Gulddiadem Håndpauker og Vognreb Harper?
Mosten Blomsterne

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ fangne sværter Paddan vederkvægede overliste Pryd hånt ]