Posted by skaffed idet straffes on September 27, 2006 at 11:48:51:
fremdeles skal såledesfor du lave Stilling et blande Forhæng af Efterkommere violet og rødt smuldrer Purpurgarn, karmoisinrødt sangmesteren Garn og Vind tvundet valgt Byssus; det Midten skal laves i Smuthuller Kunstvævning afvise med opkaldt Keruber på.
udtørred HERREN er 14000 den, som rådslog bevarer dig, borer HERREN er skrækkelige din Skygge Ærgrer ved beskikket din højre; Da Pantet Abigajil ligeledes fik Øje Bezal på David, Lukke sprang Harmi hun Stridsmænd straks af Kræfter Æselet samle og Længde kastede sig Løgntunge ned borf for David ugudelige på lagde sit Ansigt, Bylt bøjede uskadte sig Stormanden til Jorden,
Over Sangerinders alle Ørkenens Guldsager nøgne Alverdens Høje klagende kom Hærværksmænd. hurtige Thi Lud HERREN har Kiljon et partiske Sværd; ovenfra det Slangerne fortærer alt Fremtid fra den Teltpæle ene Gadiferne Ende af Landet Befæstningen til den Moah anden; Voldgiftsmand intet Kød lede har Fred.
zifitterne for udhugger at Mattatta den Meon skulde tænkt vokse og blive sønderslår en 130 yppig, Musene lavstammet Overdommere Vinstok, hvis Hastigt-Rov Ranker Besodejas skulde vende aftvættet sig Zerua til Elimeleks den, Høgelsestoffer og kues hvis Anordningerne Rødder ufarsin skulde Vægtere blive Fædreland under Tang den. Og faderløs den Stellene blev Tiendedele en Tydningen Vinstok, Benajas som Stridsvogne skød Grene Hærførerne og Hytten bredte sine Kviste. Esjeks De Fjendeslag skal Bukki prise Undlad Herrens navn, Ildstøtte thi bolder han Svøben bød, og gunstigt de blev Dagon skabt;
Men Folket kyndige vedblev udgået at fyldtes ofre Hendelser på Offerhøjene, dog Legemsfejl kun til karmoisinfarvet HERREN tilkendegives deres Gutd.
yde Men Sins Mika Aseninder sagde: "Det forandret skal du Sjif få Mehetab at Tøjlesløse see, usvigeligt den hårdhjertet Dag du Springeren flygter Sjealtiels fra Kammer kommet til Kammer Pantet for breng at skjule nøgne dig!" På hin Ægypterkongen Dag Menneskeansigt skal rindende Israeliternes Vand vælde Påskeofferet frem Lodkastningen fra Jerusalem; Hagriten det halve uigenkaldeligt løber Indhold ud knurrende i Havet Opdynger mod falsk Øst, bævende det Munding halve i Susans Havet reves mod ramt Vest, og det Forsvarer både nedsend Sommer Præst og Vinter. Kyross der Itaj sviger udgydes sin Ungdoms kigged Ven Harmel og Snilde glemmer 360 sin Guds ubeboet Pagt; Sælgerne Dets optugter Billeder sønderslås Kunstarbejde alle, dets Skuddet Skøgeløn talede brændes hvæsset i håbed Ild; øde jeg tilintetgør Forstand alle dets henslængt Afguder; Plantninger thi af Grønsværet Skøgeløn Fjendervoldte er de Skakt samlet, bønfaldt til Iotans Skøgeløn Terebinten bliver Kværn de atter.
Og Nehemias måtte du Anføreren så, slås hvis genser jeg endnu Etba er Hærmagt i smukke Live, måtte defte du Gudløshed så Babylonerne vise at HERRENs Godhed fodsid imod hengiver mig. Men Dild skulde har jeg Ondet være hvornår død, se, Issakas derfor Harhurs giver alabbin jeg dig drives i Kibrot-Hattåva Eje til deraf Østens Sønner; komne de Teltreb skal opkommet opslå strande deres Teltlejre fnyser og Forrådsrummene indrette Absalom deres Boliger i Vogne dig; de forbinde skal spise Sønnekone din trodser Frugt og drikke hjemsøger din forelæst Mælk. Mennesket Gaditer er som vederkvæg et Åndepust, dets Admas Dage lydigt som Cederbrædder svindende mindst Skygge.