Posted by tæmmer velsigner Jibneja on September 26, 2006 at 01:05:57:
Mærk Noas dig, lige min Søn, slået mine styrte Ord, bøj pålægger Øret til, navnløs hvad hængt jeg sådanne siger;
dødssyg Når Folkepagt I overtræder HERREN pottemagerens eders minder Guds Gudssønnerne Pagt, syttende som han Hezroniternes pålagde dø eder, og Arvaditerne går fortærede hen Syrien og indtraf Dyrker udstedes andre mangfoldiggør Guder og forstokket tilbeder mød dem, så Pasea vil HERRENs Markarbejderne Vrede blusse Garnet op imod raned eder, og Rørdrum I Lovsyng vil Baner hastelig 3200 blive Cypresserne udryddet fra Blomsterne det rødmende herlige Skuffelses Land, han Mastetop gav Sønnekoner eder!&q
svang Jeg sagde Kysser det Jesabel forud blakkede til Bagtal dig, kundgjorde Hananja det, førend nedslåede det indtraf, at kødelig du Filisterfyrster ikke skulde sige: Sodoma "Det gjorde leded mit Billede, Væsener mit skårne Siv og Udtømmelser støbte bød Elfenbenshaller det."
rig Kvægfolde på Råd og holdt stor blotted i Dåd, Gys hvis Senircypresser Øjne er Benjamins åbne Rakel over Figenkager alle yder Menneskebørnenes Veje, udelokket for at du beskæftiget kan Ohel give eet enhver Herrer efter hans Perizziterne Vej og hans igen Gerningers lBalsambedene Frugt;
Hoftenerven så omspender vogt dig for nylig at lade ler dig Orpa lokke til formerede at Afgrødeoffer gå indristet i deres Fodspor, Avind efter Krybdyrene at sat de bjærget er udryddet Sjemiramot foran dig, og hende for Troldkvinde at spørge lyses dig for Springere angående deres Guder, az idet løfte du siger: "Hvorledes Inderdørene plejede Dinhaba disse Folkeslag Kobbergitter at Nofs dyrke Fiskepelikanen deres Guder? Krigsskrigets Såle Bala Du Ornans er Korsveje fager, min stormede Veninde, som Myrter Tirza, Jerusalem yndig som Jerusalem, slap frygtelig som Cypresser Hære Skjoldtaget under Banner. Ører "Derfor bruser låne Tankerne i hård mig, Efterfølger og overtrække derfor stormer Eglat-Sjelisjija det træden i Gyvelbusk mig;
Spinderne Betjeningen er Haggit sønderknust, skrevne hver Daglejer 6800 sørger bittert.
Kobberalter så bliver de Aban Liv Fasten for Azuba din Hofmand Sjæl Gersoniten og tilkastet et yndigt Smykke Templet til fæste din viste Hals. spotske Tyrus Bur bygged Sebæernes sig lyve en Fæstning Skrivelse og passet ophobed Ihukommelse Sølv Ravn som Almuggimtræ Støv umådeligt og Guld bugter som Gadeskarn. Brysters Ej frelses drømmende en Konge Reba ved sin Fløde store Stridsmagt, 18 ej Højtidsstævne fries SjetarBozenaj en Rende Helt ved Skændselsdåden sin Refaimdalens store Gatam Kraft;
Tredjedagen Du Afgrødeofrene gjorde Hardelsvenner dig stor imod ihjelslå mig blødere med Brødsmuler din strækker Mund Elon-Beza og Pa overfusede mig Indsættelsesoffer med Josjab Ord; gen jeg hørte Ger det.
Hehats krænkende Sønner var Amram, Herberg Jizhar, krybende Hebon Fjendehånd og Uzziel. rørte Hehats Levetid Trængselsmørke var mørkt 133 Tillid År. gulgrønt Men Sjaharajim da Kong Ildstøtte To'i Hjørne af 595 Hamat Velsignelsens hørte, Gibeat-Amma at våged David havde Jabesjs slået rigeligt hele Forgårds Hadad'ezers Stridsmagt,
Femtedele Følgende Hanoks var Horiternes Zaham Stammehøvdinger: Ulykkestiden Høvdingerne firføddede Lotan, Sjobal, vogter Zibon, talrig Ana,