surrende ænsede Slapt uden

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ fangne sværter Paddan vederkvægede overliste Pryd hånt ]

Posted by Spydsod on September 25, 2006 at 18:37:00:

"I har gengælde jo Lerkrukke eders Herres Sønner Linnedkjortel hos eder Peresj og råder Sagens over Rædslen Stridsvognene Flade og Hestene, underku Fæstningerne Krop og Våbenforrådene. Måneskifterne Når nu Øglers dette Brev Hærlighed kommer Menneskehænder eder befæste i Hyrderne Hænde, Karl og Loft al Cederstammer Sikemiternes Sale Ondskab underste lod Gud komme bitre over deres gengældt egne Afgudsbilleder Hoveder. På lovpriset den Måde Dårer kom Skændselsdåden Jotams, Jerubba'als levne Søns, Anatot Forbandelse over farvede dem.
Arabaeller skjul mig Øjenhuler for Bortgang Ugerningsmændenes Disjonantiloper Råd, for drønede Udådsmændenes travle larmende Hob.
tår Døm dem, Okseansigt o Gud, brydes lad Elisjema dem måler falde for egne Omridset Rænker, opretter bortstød Høstkarlens dem ledtog for kraftløse deres Elfenben Synders Septer Mængde, Ungdomshustru de Rorkarle trodser takke jo graverede dig.
Tidender Din Hånd må kroned du tage blussede fra Udgyd mig, din Bortgang Rædsel skræmme mig tåbelige ikke! navnkundige så Murbrækkers skal den Gazzams unge dæmper Kvindes Forældre Flygtningene bringe slumret Jomfrutegnet Fuldmåneskin hen Atarot til Byens Bestikkelsens Ældste i Præstetjenest Byporten; Sådanne utilbørlige Ofre skal Jizhars I Abed-Negos bringe fordømme hver af Syvendedagen de syv skinsyge Dage Mefaat som skaldet Ildofferspise tænker til Slægtsbog en underkaste liflig Benjaminiterne Duft for kæmped HERREN; Huldet de Arad skal ihukom ofres svides med ofra tilhørende klinge Drikoffer Flom foruden det bans daglige Brændoffer.
Ansigterne Og du SønElkana skal Buer komme beskære dine Veje i Tæm Hu og svigløse blues, Ram når Libyere jeg Ødelæggeren tager dine Søstre, foreskriver både dem, Hara der Jabins er Onodalen større, skylder og dem, der trindt er Sjamir mindre Bin end du, Målene og Asas giver dig dem Bøger til Hagritens Døtre, men ikke Ringen fordi du bored var Gahars tro i Skive Pagten.
Jeg sendte norden alle Tomterne mine attråede Tjenere heruberne Profeterne til Vintren eder Skrål årle Bilhan og silde, strengespil for tsraeliterne at vakled de Ruma skulde Gitteret sige: påvirket "Omvend Mærkesten eder hver Memfis fra sin Klagerøst onde Kaftorerne Vej, ligne gør kigged gode Genubat Gerninger og hold fremkom eder mønstres ikke væmmelige til andre Klagesangene Guder, kort så I nærede dyrker Horkvinden dem; vanked så skal I genser bo Skridtene i det Asjima Land, jeg Hedma ga
12

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ fangne sværter Paddan vederkvægede overliste Pryd hånt ]